25 Haziran 2012 Pazartesi

SEN AĞLADIĞINDA ,ONUN GÖZÜNDEN GELMELİ YAŞ

Bu söz ,içime işlemişti o gün nasıl güzel bir anlatım.Can Dündar kelimelerin efendisi,ben de hemen arkadaşımla paylaştım.Çok yeni tanışıyoruz,ama tanıyoruz birbirimizi çok eskiden.İlahi planda yan yana konmuşuz,birbirimizin hayatına şöyle bir dokunmuşuz.Hani bazen olur ya bir şey isteriz hemen olursa kıymeti olmaz unuturuz.İşte şimdi anlıyorum ki bu arkadaşlığı yürütebilmek için yüreğimizi büyütmemiz gerekiyormuş.Hala bir acaba var belki bir yerlerde içimizde ,yinede adımları korkmadan atmaya çalışıyoruz.Pamuklara sardım,aman örselenmesin,yazıya döktüm unutulmasın,sabır ve emeği çağırdım beraber çalıştık.Bu kez buldum arkadaş bırakmam dedim.Tam benim kalemim derim,bana uygun olan şeyler için kuzgun'um güler.Daha dün kuzgun'uma ,arkadaşımla çok eğleniyoruz,geziyoruz,okuyoruz,paylaşıyoruz daha ne olsun dedim.En çok kuzgun'um seviniyor bu duruma,neden mi?(anlarsınız)Çok şiddetli zamanlardan geçtik,ben yazdım o dinledi,o yazdı ben öğrendim,en sabırlı öğretmen'im oldu benim,kırmadı beni,kırarım diye korktu sadece ,bana kitaplar gönderdi,ben bir kitaplık yaptım.Küçük ama önemli ritüel'ler edindik,birimiz unutunca,diğerimiz hatırlattık.Ben bir şey yazdım o anlamadı,bazen şarkı sözü yazdım,o kimin olduğunu yazdı.Yanyana gelince uzun uzun sustuk,uzakta kısa kısa ama çok konuştuk.Bir yolda olduğumuza inandık,içimizdeki saklıları çıkartık,eteğimizdeki taşları dökmeye çalıştık,hala çalışıyoruz.Arkadaş aynadır iyi bakarsan,kendini görürsün,senin yapamadığını yapar ben yaptım sanırsın,bütün fenalıklar kaybolur,düşünceli bulutlar aralanır,İNSAN-I KAMİL çıkar, başardım der:-)Arkadaşım,nedenlerini,söylemesen de senin için önemli olan bir şeyi başardın,emeğine gönlüne sağlık,iYİ Kİ VARSIN

1 yorum:

angelo dedi ki...

Gü<el, akıcı ve tek kalemde yazmışsın. İmreniyorum bu kadar kolay ve güzel yazabiliyor olmana. Denizli'den Göksel arkadaşımızla ortak sohbet edebileceğin ortam yaratmak isterim. Onun yazdıklarını okusan için erir. Bende bir öykü şiir bir de öykü kitabı var. Öykü kitabını ilk fırsatta sana vermek isterim.