10 Haziran 2012 Pazar

LÜKS YAŞIYORUM, ÇÜNKÜ ZENGİNİM...

Ben bu gün lüks yaşamdan bahsedecektim hocama, araya ay, venüs, yeni ipad bir de benim alıngan ve sinirli günlerim girince blog yazıp içimi boşaltayım, dedim. Çünkü yazmadan duramıyorum; her yere yazıyorum, bir çok deftere, küçük not kağıtlarına, kitaplara, twitter'a, -yeni yeni- facebook'a ve viber'a (daha çok hocam'a)...



Dün gece aklıma geldi; lüks nedir, herkesin lüks algısı kendine göre midir, diye düşündüm. Gün içinde yaşadıklarımı düşününce süper lüks bir hayatım olduğunu fark ettim. Şu anda gitmekten zevk aldığm bir işim, bana çok bile gelen maaşım, aklı evvel bir kızım ve her şeyden anlayan kuzgunum. Hocamla aramızda geçen bahçeli ev mavrasını düşününce hep bir şeyleri beklerken başka şeyleri ıskaladığımız geldi aklıma. Mesela bahçeli ev için "emekli olunca inşallah" meselesini bırakıp elimizde olan balkonumuzu yeşillendirip göz zevkimizi engellemeyelim dedim ve kuzgunumla çiçekçiye gittik. Yol kenarında yan yana duran üç çiçekçi, ("Adil" bir babadan öğrendiğimiz bir şeyi yaptık), üçünden de güzel çiçekler seçip aldık, çiçekçideki kedişi besledik. Çiçekci amcayı biraz kırmızı görüp çantadan aspirin c verdik. Çiçeklerle  eve dönerken gökkuşağı -bazıları ebem kuşağı da der-, bizi selamladı her renkte, gönlümüzü aldı. Bu gün için aferin, dedi. Evde (ev demek doğru olmaz, üç odaaa birrr salooon, resmen malikhaneee) kuzgunum kendi spesyalitesi olan (galiba bu kelime yanlış oldu, hocam kusura bakmasın artık) özel soslu desek olur, makarnayı yaptı. Ben bahçeme çiçekler ektim, giysi dolabımın bu yaz koleksiyonunu çıkardım, yerleştirdim. Mis gibi kokan çamaşırlar astım, kedimi göbeğime yatırdım, kuzgunumun yaptığı koca kahveyi içtim. Altın kızlarla haberleştim, sevgi sözcükleri gönderdiler. Sakladım yarın birine harcarım diye. Bahçeme baktım, çok güzel oldu, kuzgunum resimlerini çekti. Aklı evvel de yine yazmaya başlıyor. O bir rp'ci. (yanlış yazdıysam kızar şimdi). Gecenin bir vakti gök kuşağı resmi paylaştım, viberladım. Bu saatte yazarak konuşuyor olmak müthiş bir özgürlük duygusu yarattı. Yatmadan rabbime hamd ettim, anlardan oluştuğunu bildiğim koca günü doldurup bana sunduğu için. 


Zengin olduğuma karar verdim, olmasaydım bu lüksü nasıl sağlardım?

Hiç yorum yok: