14 Haziran 2012 Perşembe

                                         KAYBETTİM HÜKÜMSÜZDÜR

Kaybettim,3 gün oldu.Ne olduğunu anlamıyor insan önce bir kal geliyor,bakışlardan mana gidiyor,nasıl yani bakışı yerleşiyor, en yakınındakini suçlamak istiyorsun,bir avaz ,masaya yumruk vs.içindeki kaybetmişlik duygusunu yenmek için.Ben hiç birini yapamadım derin bir nefes aldım,üzülmenin mantığının neye dayandığını çözümlemeye çalıştım.İnsan elinden kayıp giden bir şey için bir yoksunluk hissediyor önce,olsaydı şimdi diyor,olmadığında artık yapılacak bir şey kalmıyor.Hepsi hayıf listesine ekleniyor.Hayıf'lar, ilk zamanlarda sürekli hatırlanıyor sonra onlarda siliniyor.Tüm bunları bildiğimden, kaybetmemek için  yazarak hatırlamayı seçtim.Sözler ve hatıralar kaybolur,yazı kalır dedim.Dedim büyük konuşmuşum,3 gün önce blog bölgesinde özene bezene yazdığım yazımı kaybettim.Blog boşluğunda başı boş dolanmakta,hükümsüzdür.Annanem,gece yapılan iş'den hayır gelmez,Atom karınca(babam)sabah ola hayrola derdi.Büyük sözlerini de yazmak lazım.Ben yazımı gecenin bir vakti yazdım,ilham meselesi tabi,yolladım ,baktım çok güzel oldu, içime sindi.Artık iç huzuru ile yatabilirim Fakat yazılanlar kalıyor ya,arkadaşın biri yazı karakterini değiştir,okunmuyor yazdı.Boş bulundum ,gözlüksüz bir anında her işten anlayan kuzgun'uma başvurdum.Gerçekten anlıyor, teknik adam sonuçta,tabi okuyabilirse.Sonunda tahmin ettiğiniz gibi,yazı karakterini düzeltirken yazım'ı sildi.Ben ne'mi yaptım,yukarıda yazdım ya unutuyorsanız sizde yazın.Yazılar silinmez diyen,teknik kocanıza güvenin,ama gözlükleri takılıyken.:-)

4 yorum:

angelo dedi ki...

Yazı karakteri güzel olmuş. Yazının başını hüzünlü sonunu esprili yazmışsın. Kitap yazacam, yazar olacam derken şaka yapıyorsun diye düşünüyordum ama sanamı 2 Adim daha atınca iyi bir kitap uretebilecek gibi duruyorsun.

angelo dedi ki...

Başlangıçta "hayat, basit yasağında güzel" demek istemiştim. Sonlara doğru "herhalde gerek yok" dedim.

sahikaguven dedi ki...

Hocam o iki adımı çoktan attım,üretecek gibi" durmak" istemediğimden yazıyorum.Yazının başındamı,hayatın başındamı 2.ci yorumu anlayamadım:-)

Unknown dedi ki...

Evet. Ben yaptım. Ben yaptım. Ama neden yaptım bir sorun bakalım. Sorun. Sorun...
Gönlümün çiçeği benden yazı tipi hakkında yardım istedi. Yardıma soyundum ve bunlardan arial tipi Türkçe karakter desteği veriyor, onu kullanalım dedim. Yazı tipini değiştirdik ama ikimize de yetmedi. Sonra benden orada boş olan bir gönderiyi silmemi istedi. Ben de tüm iyi niyetimle boş olan yerine hazırlamış ama göndermemiş olduğu yazıyı sildim. Gözlüksüz olmak ve kendine fazla güvenmek başımıza dert oldu. Fazla uzatmayım, alınacak dersler aşağıda.
- Bir işi en az iki kere kontrolden geçirin.
- Blogda geri dönüşüm kutusu yok. Silindi mi geri getirilemiyor...