24 Temmuz 2012 Salı

KUZGUN'UM YENİ YAŞINA HOŞGELDİN





Ben hep yazarım sebepli-sebepsiz, bir ses, bir duygu yeter bazen, ama bu gün farklı sebebime, kıymetlime yazıyorum.


Kuzgun'um,
Sana herkes'in birbirine hitap ettiği gibi hitap etmemek için bulduğum bu mahlas'ın anlamını biliyorsun. Sevgilim demek kolaydır, anlam yüklemeden; aşkım herkesin hitap şekli kolayca, derinleştirmeden. Ben sana bunca sevmeyi (b)aşk'a türlü anlatmak isterim. Ben bir çok şeyi senden öğrendim, bir o kadar unuttum, aklım oldun. Kızgınlıklarım, kırgınlıklarım oldu, her defasında seni daha çok sevmekle iyileştim. Çoğu kez iyi bir ikili olmanın tadına vardım, bazenler de yalnız kaldım. Hiç, bunu yapamaz dediğim olmadı, yapmazsa korkusuydu kıymık gibi giren hayatıma, çünkü bana göre hayat yaptıklarımızın ve yapmadıklarımızın toplamıydı. Ben çok okudum var olabilmek için, sen zaten biliyordun. Zorlu yollardan, yıllardan beraber geçerken teninin tuzuna kattım gözyaşlarımı, kokunu içime çektim. Sen'le olmuyor galiba ile gidip, sensiz hiç olmuyor'la geri döndüm. Sen perde aralığından giren güneş gibi sıcak ve parlak ışığım, bazen de beyaz duvarlarımsın kör eden. Açılmayı çok sevdiğim denizim'de kaptanımsın, ben seyir defterin; sen üzerine yazdıkça yaşayan. Kaptan kır şu dümeni bana, gel bodoslama. Yoluma çıktığından beri, sen hücrelerime yerleşeli ben kendimden taşındım, çağır beni. Adını zor koydum senin; ben bir tek zoru sevdim.
Ben senden gitmem oğlum, bana borçlusun, daha kır düşecek şarkılarımıza, ellerimize yaşlılık benleri konacak, sen bana bakacaksın, ben seni gözlerimde taşıyacağım. Ben, iyi ki doğmuşsun diye dua edeceğim; sen, iyi ki doğmuşum senin için diyeceksin. Daha bir çok güneşi beraber batırıp her 25 Temmuz'da seninle doğacağım. Kuzgun'um, yeni yaşına hoş geldin, diyeceğim. Kuzgun'um, hoşgeldin...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Sıcak,samimi,doğal,gönülden...

Duygularını ne güzel ifade etmişsin.Şiir gibi ;))