22 Ekim 2012 Pazartesi

SEVGİLİ KENDİM 2



Sevgili 45'lik,
Sanırım bu 45'lik lafını herkes bize çok uygun bulmuştur.Böyle bir olmuşluk bir biçim artık bulunmayan plaklar gibi,biz seninle 45'lik gibi döne döne ,çizile çizile çaldık hep hayat bizi eski gramafon iğnesi gibi kah çizdi kah atladı ama hep çaldık.Bu gün bitti yaşımız gibi 45'lik modası ,hala seven varsa longplay devrine girdi yaşımız.Şimdi bize lazım olan yeni bir kapak ,hayat için yeni bir repertuar,yeni ve uzun kurulacak demlenmiş cümleler.En çok da bize bizi tanıtacak kendi kavın da beklemiş dost cancağızım.
Hep böyle şeyler istedin sen , sihirli kelimeler ,içinden sevgi geçen bakışlar sevilen olmak,sevdiğin hayatlara dahil olmak.Yolumuz uzundu şartlarımız duygusal manada çetin ama azmin beni sana mecbur etti.Kimi zaman yıkıldım , topla bakalım kırıklarını dedin,beni yalnız bıraktın ama bunu bizim için yaptığını anladım,güçlendik büyüdük.Artık seni daha çok sevmeyi ,önce sen(yani ben )demeyi,mutluysan ben mutlu,ben mutluysam herkes mutlu demeyi öğrendim.Kendim seni seviyorum yeni yaşımıza hoş geldin.


Ben senin şımarığın,oyunbazın
Aklıyla her şeyi yapan
Gönlüyle hep mahçup
Bazen hiç kimse bazen bir kimse
çoğu zaman ben olanım,seninim
Kessen kendinden bir parça
Ben çıkanım,katsan beni kendine
Sen olanım , vs vs vesaire
Seninle tam olanım.



1 yorum:

yasco dedi ki...

kendine kattıklarına, katettiğin yollara bakılırsa bu 45lik olma fikri pek de fena birşey değil hani.... iyi ki doğdun, iyi ki sen oldun.... doğumgünün kutlu olsun canım.