12 Ekim 2012 Cuma

SEVGİLİ KENDİM-1



Seninle 45 seneli bir hukukumuz olduğunu sende bende biliyoruz. 45'lik plakların nostalji olduğu,45 silahların tarihe karıştığı bu zaman zarfında bir 70'lik rakıyı(bu arada 45'lik rakı niye yok ki)bile tek başımıza deviremediğimiz bir 45 seneyi deviriyoruz.Kendi adıma seni daha çok düşünür oldum şu son günler de,acaba yıllar boyunca neler istedin,nerde olmak ne yapmak.Sorgulamadan işine karışmadan ben istiyorum dediğinde bende istedim.Yaparım dediğinde ,senden önce yola koyuldum .Başka bir kendim istermiydim,hayır çünkü isterdim desem seninle geçen 45 seneye vefasızlık etmiş olurdum ki seninde benimde sevmediğim bir şeydir vefasızlık.
Sevgili kendim,
Adil'i kayınpeder'inin adı sananlar da bir gün senin adil olmak adına bazen dışlandığını ,kendini yani(beni)bile düşünmeden haksızlıklara kendince nasıl karşı çıktığını,ödülünün çoğu zaman yalnızlık olduğunu anlayacaklar.Hep bir düzene bağlı kalarak yaşadığın şu hayat'ta düzensizliğinde var olduğunu,aykırılıklarında hayat'a dair olduğunu güzelim 40'lı yaşların öğretti sana. Kendimsin diye söylemiyorum acılar ve yıllar seni bu kadar mı insan kılar yahu.Şimdi içinden geçiyordur 30'lu yaşlarından bu yana her sene kendin(yani ben) için yaptığın listelerin en başında hep bu vardı.İnsan Olmak
Ne olduysa Yaş 45 defterine artık listeler yok yazmışsın ancak ben anlarım, bu bir vazgeçiş değil daha özgür akarak,yoğrularak hayatla bir olmaktır.Aynı o çok sevdiğimiz şarkıda olduğu gibi,GELSİN HAYAT BİLDİĞİ GİBİ GELSİN
Biliyorum güzel ,içi dolu cümleler oldum olası çekti seni ama anlamlarını hiç bu kadar derinden hissetmişmiydik dersen hayır derim.Şöyle düşünelim belki de paralel evrende yazarım ,seni yani kendimi aşmışım ,kelimeleri doğuran dişi yazan olmuşum.Belkide olma aşamasındayım olma; hamlığın bittiği yeni yeni tatlanmaya başlama hali,oldum demeye ise bir 45 daha var desem açgözlülük etmiş olur muyum?Tabi ne sen ne de ben bilebiliriz,ikimizi de aşk'ı anlamlandıran yaradana(ki bize göre aşk için geldik bu dünyaya)bıraktık kalu bela'dan.Afili oldu,kimbilir birileri bir kenara not eder.

1 yorum:

Unknown dedi ki...



Çocukluğumdan bu yana hayata bakışımı değiştiren,yüreğindeki güzellikleri herdaim paylaşan , sıcacık,komik bir o kadar duygusal canparem bir 45 daha görürsün hayata bu olumlu bakışla ;)üzenler çok şey öğrettiler,öğretecekler sen de sen de o marur duruşunla insanlığı öğreteceksin ANLAYANA ;))