15 Ağustos 2012 Çarşamba

100 gün




Bu gün özgürlüğümüzün ilk 100'ü,sadece sen sevdiğim,ben sevdiğin.Gözlerinde bir kabul yüzünde bir gülümseme, huzurlu hafif.Çok oldu yola çıkalı beraber,varmanın tadını önemsemeden,birbirimize tutunarak yürüyüşümüzün ödülü 100 gün.Sadece ikimiz ;başka bir ev,başka bir yatak,yeni bir başlangıç,her şey yeni,sadece sen ve ben tanıdık.Aynı değiliz artık, şüphesiz 100 gün sonra nasıl olacağımızı kestirmek de zor.Sensiz uyandığım gün olmayacak ya olsun.Yalnız yattığım günlere inat 100 gün beraberiz. Gözlerimin içine daha çok bak bundan böyle, umudumuz gözbebeğimden gitmesin.Ben söz verdim kendime daha çok tutacağım elini,her defasında ilk tutuyormuşum gibi, seni kendime katıp sevgiyle şımararak, tekrar yoğrulacağım.Bize verilen bu şansı, 100 günü, şiirler ,yazılar ve en çok da sevgi sözcükleri ile kutsayacağım.Başka bir sen bulacağım,bir yerlerden aşina.Bu kez ikimizde yürekli ve cesur olacağız, söylenmeyeni söyleyeceğiz birbirimize ertelemeden.Sen şiir ezberlemeyi deneyeceksin belki; Cemal Süreyya'dan, Özdemir Asaf'tan Mutfakta sana tarhana karıştırırken kulağıma "SEN BANA BAKMA BEN SENİN BAKTIĞIN YERDE OLURUM"diyeceksin.Ben sana sırtımı yaslayıp gözlerimi kapayacağım.
Çorbayı taşırdığım için ilk küçük kavgamızı yapacağız.Ben gönlünü almak için hiç yazılmamış yeni kelimeler bulup onlardan cümle yapacağım.Geceleri artık seninde sevdiğin kaşıksırtı yatacağız.Sabahları bilmediğimiz bir sokağa bakan camın önünde kahvelerimizi içeçeğiz,vakitli vakitsiz şekerlemeler yapacağız.Sırf ben kemik iliği nakli oldum diye,mikrop kapmamam için 100 gün tecrit edildiğimizi sananlar, yanıldıklarını belki bu satırları okuyunca anlayacaklar.En güzel,en özgür ve biz olduğumuz ilk 100 günümüz olduğunu.

NOT:100 gün için çoçuklarının başka bir ev tuttuğu gözlerinde ki pırıltılarını kaybetmemiş ,hayat'a koşan çiftin, düşündürdükleri.Bir ödül almış gibiydiler sevinerek anlattılar 100 gün başka yerde yaşayacaklarını.

Hiç yorum yok: